02 listopada 2012

PTASZEK - WYZWANIE Craft4You

Praca wykonana na WYZWANIE PTASZKOWE - Craft4You.
Zrobienie całej pracy zajęło mi trochę czasu, ale wydaje mi się, że było warto... Ptaszek to wróbelek wykonany metodą quillingu, a jego domek wykonany metodą scrapbookingu, dzięki czemu mogłam sobie pozwolić na wykorzystanie wielu rzeczy, metod, technik... np. fragmentów mojej starej torebki... :))) Ptaszek przyczepiony jest na przezroczystych płytach, więc odstaje tak 1,5 cm od całości :)
Pamiętam jak byłam młodsza i wracaliśmy z wakacji do domu, mój tata zawsze powtarzał: "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej... "
I tak mój ptaszek z domkiem zagości u nas na działce...














Wykorzystałam:
* WYKROJNIK FROSTYVILLE BORDER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za pozostawienie komentarza :)))