30 października 2013

KAWOWY PRZEPIŚNIK

Przepiśnik wykonany z myślą o dwóch wyzwaniach:
W Artimeno wytycznymi była piękna paleta kolorystyczna, a w scrapku - użycia czegoś naturalnego - co daje nam Matka Natura - więc ja dodałam prawdziwą kawę...
W pracy wykorzystałam nowe papiery z UHK Gallery - które potuszowałam :)))) na brązowo i niebiesko - efekt zachwycający, użyłam stempelka mojej ukochanej Łucji z Agaterii - pokolorowana promarkerami Letraset, zrobiłam większą kieszonkę na przepisy napisane na kartkach - bo czasami nie mamy czasu od razu ich wpisać do przepiśnika. I w końcu wykorzystałam luźne napisy z Galerii Papieru - które idealnie pasują :)))










8 komentarzy:

  1. Genialne, bardzo mi sie Podoba Twoj przepiśnik:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalna okładka, te ziarenka kawy to strzał w 10-tkę:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny przepiśnik:)
    Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczny ten Twój przepiśnik, aż ślinka leci ;) Ziarenka kawy to świetny pomysł, zdecydowanie dodają oryginalności i pięknie dopełniają kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki apetyczny! Mmmm aż poczułam zapach kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne odwzorowanie kolorów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i poproszę o umieszczenie banerka o wyzwaniu

      Usuń

dziękuję za pozostawienie komentarza :)))