Etykiety:

18-NASTKA (14) A4 (2) ALBUM (44) BABCIA (14) BIERZMOWANIE (3) BILECIKI DO PREZENTY (2) BILECIKI NA PREZENTY (2) BLEJTRAM (1) BOMBKA (7) BOŻE NARODZENIE (67) BRANSOLETKI (1) BRELOKI (1) CANDY (13) CHOINKA (3) CHRZEST (72) CIĄŻA (25) DIGI (1) DT PRETTY PINK (5) DZIECIĘCE (57) EMERYTURA (1) EXPLODING-BOX (126) FOAMIRAN (30) GRAFIKA JANET (245) GRAFIKA Pretty Pink (15) GRATULACJE (15) HDF (2) INSPIRACJE (7) INSPIRACJE DT Cherry Craft (35) INSPIRACJE DT Magnoliowe Polki (7) INSPIRACJE DT PWC (39) INSPIRACJE DT Scrap Pasja (17) INSPIRACJE DT SZMEK (41) INSPRACJE DT Papelia (14) Julie Nutting (14) KALENDARZ (3) KARTKA W PUDEŁKU (56) KARTKA-TOREBKA (2) KARTKI (893) KOMPLET (33) KOMUNIA (109) KOPERTÓWKI (1) KSIĘGA GOŚCI (12) KURSY (4) LIFT (5) LO (3) ŁUCJA (31) MAGNES (2) MAGNOLIA (24) MAKRAMA (1) MAMA (13) MASA PLASTYCZNA (21) MASKA (8) MĘSKA (40) MIKROKULKI (40) MIXED MEDIA (11) NA WINO (1) NARODZINY (26) NOTES (28) OBRAZ (2) ORGANIZER (1) OŚWIADCZYNY (1) PAMIĘTNIK (17) PARAPETÓWKA (3) PISANKI (3) Plan Lekcji (1) PODZIĘKOWANIA (47) POMPONY (25) POWROTU DO ZDROWIA (2) POZDROWIENIA (2) PROMARKERY (100) PRZEPIŚNIK (25) PUDEŁKO (50) PUDEŁKO-KARTKA (66) ROCZEK (15) ROCZNICA (14) SEKRETNIK (12) STEMPEL (5) ŚLUB (409) ŚWIĘCENIA (1) TAG (6) TAŚMA (36) TEKTURKA (394) TOREBKA (1) TUSZOWANIE (65) URODZINOWO-IMIENINOWE (328) WALENTYNKI (10) WIANEK (14) WIELKANOC (30) WYGRAŁAM (4) WYMIANKA (1) WYRÓŻNIENIE (1) ZAKŁADKA (4) ZAMOTEK (1) ZAPROSZENIA (28) ZAWIADOMIENIE (1) ZAWIESZKA (2) ZAWIESZKA NA BUTELKĘ (2) ze zdjęciem (1)

26 grudnia 2012

Moje Wygrane Prace


Wygrałam w weekendowym wyzwaniu Studio75




--------------------

Wygrałam w Craft-Szafie #53-inspiracja zdjęciem :))




--------------------

Wygrałam w FifiRifi.pl - Po świętach...



---------------------

Wygrałam w wyzwaniu kolorystycznym w Diabelskim Młynie 


------------------------
Wyróżnienie w Craftbar - wyzwanie "Bingo"



-----------------------
III miejsce w konkursie przeszycia - Scrapandme na VII Zlocie Ogólnopolskim w Warszawie:)))



-----------------------
wyróżnienie w konkursie Rapakivi na tag na VII Zlocie Ogólnopolskim w Warszawie:)))



-----------------------
II miejsce w konkursie scrapmeble.pl na forum scrappassion - temat ZWIERZĘTA :)))



-----------------------
Pierwsze miejsce w wyzwaniu kwietniowym w Scrap Shop



-----------------------
Drugie miejsce w marcowym wyzwaniu Digital PAPER by Janet :))



-----------------------
Wyróżnienie w Craft-Szafie :)))



-----------------------
I miejsce w konkursie przyda-sie.pl na forum scrappassion z użyciem czegoś niescrapowego :)))



-----------------------


-----------------------
Wygrałam w wyzwaniu zimowym w Magnoliowych Polkach



-----------------------


Wygrałam w wyzwaniu SZUFLADY

------------------------


-----------------------



-----------------------
Wygrałam wyzwanie z zakładką w Silesian Craft :)))



-----------------------



-----------------------
Wygrana w listopadowej zabawie 3 sztuki za sztukę w Tricksart.


-----------------------



-----------------------
Wyróżnienie w Craftmanii



-----------------------



-----------------------



-----------------------
Kartka na 3 urodziny Galerii Papieru



-----------------------



------------------------

<

------------------------
zajęłam: I MIEJSCE na VI Zlocie Ogólnopolskim Scrapbookingu w Warszawie w konkursie AGATERII i GALERII PAPIERU



------------------------
zajęłam: II miejsce na VI Zlocie Ogólnopolskim Scrapbookingu w Warszawie w konkursie I-kropka



-----------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za pozostawienie komentarza :)))