26 grudnia 2012

Moje Wygrane Prace


Wygrałam w weekendowym wyzwaniu Studio75




--------------------

Wygrałam w Craft-Szafie #53-inspiracja zdjęciem :))




--------------------

Wygrałam w FifiRifi.pl - Po świętach...



---------------------

Wygrałam w wyzwaniu kolorystycznym w Diabelskim Młynie 


------------------------
Wyróżnienie w Craftbar - wyzwanie "Bingo"



-----------------------
III miejsce w konkursie przeszycia - Scrapandme na VII Zlocie Ogólnopolskim w Warszawie:)))



-----------------------
wyróżnienie w konkursie Rapakivi na tag na VII Zlocie Ogólnopolskim w Warszawie:)))



-----------------------
II miejsce w konkursie scrapmeble.pl na forum scrappassion - temat ZWIERZĘTA :)))



-----------------------
Pierwsze miejsce w wyzwaniu kwietniowym w Scrap Shop



-----------------------
Drugie miejsce w marcowym wyzwaniu Digital PAPER by Janet :))



-----------------------
Wyróżnienie w Craft-Szafie :)))



-----------------------
I miejsce w konkursie przyda-sie.pl na forum scrappassion z użyciem czegoś niescrapowego :)))



-----------------------


-----------------------
Wygrałam w wyzwaniu zimowym w Magnoliowych Polkach



-----------------------


Wygrałam w wyzwaniu SZUFLADY

------------------------


-----------------------



-----------------------
Wygrałam wyzwanie z zakładką w Silesian Craft :)))



-----------------------



-----------------------
Wygrana w listopadowej zabawie 3 sztuki za sztukę w Tricksart.


-----------------------



-----------------------
Wyróżnienie w Craftmanii



-----------------------



-----------------------



-----------------------
Kartka na 3 urodziny Galerii Papieru



-----------------------



------------------------

<

------------------------
zajęłam: I MIEJSCE na VI Zlocie Ogólnopolskim Scrapbookingu w Warszawie w konkursie AGATERII i GALERII PAPIERU



------------------------
zajęłam: II miejsce na VI Zlocie Ogólnopolskim Scrapbookingu w Warszawie w konkursie I-kropka



-----------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za pozostawienie komentarza :)))