Etykiety:

18-NASTKA (14) A4 (2) ALBUM (44) BABCIA (14) BIERZMOWANIE (3) BILECIKI DO PREZENTY (2) BILECIKI NA PREZENTY (2) BLEJTRAM (1) BOMBKA (7) BOŻE NARODZENIE (67) BRANSOLETKI (1) BRELOKI (1) CANDY (13) CHOINKA (3) CHRZEST (72) CIĄŻA (25) DIGI (1) DT PRETTY PINK (5) DZIECIĘCE (57) EMERYTURA (1) EXPLODING-BOX (126) FOAMIRAN (30) GRAFIKA JANET (245) GRAFIKA Pretty Pink (15) GRATULACJE (15) HDF (2) INSPIRACJE (7) INSPIRACJE DT Cherry Craft (35) INSPIRACJE DT Magnoliowe Polki (7) INSPIRACJE DT PWC (39) INSPIRACJE DT Scrap Pasja (17) INSPIRACJE DT SZMEK (41) INSPRACJE DT Papelia (14) Julie Nutting (14) KALENDARZ (3) KARTKA W PUDEŁKU (56) KARTKA-TOREBKA (2) KARTKI (893) KOMPLET (33) KOMUNIA (109) KOPERTÓWKI (1) KSIĘGA GOŚCI (12) KURSY (4) LIFT (5) LO (3) ŁUCJA (31) MAGNES (2) MAGNOLIA (24) MAKRAMA (1) MAMA (13) MASA PLASTYCZNA (21) MASKA (8) MĘSKA (40) MIKROKULKI (40) MIXED MEDIA (11) NA WINO (1) NARODZINY (26) NOTES (28) OBRAZ (2) ORGANIZER (1) OŚWIADCZYNY (1) PAMIĘTNIK (17) PARAPETÓWKA (3) PISANKI (3) Plan Lekcji (1) PODZIĘKOWANIA (47) POMPONY (25) POWROTU DO ZDROWIA (2) POZDROWIENIA (2) PROMARKERY (100) PRZEPIŚNIK (25) PUDEŁKO (50) PUDEŁKO-KARTKA (66) ROCZEK (15) ROCZNICA (14) SEKRETNIK (12) STEMPEL (5) ŚLUB (409) ŚWIĘCENIA (1) TAG (6) TAŚMA (36) TEKTURKA (394) TOREBKA (1) TUSZOWANIE (65) URODZINOWO-IMIENINOWE (328) WALENTYNKI (10) WIANEK (14) WIELKANOC (30) WYGRAŁAM (4) WYMIANKA (1) WYRÓŻNIENIE (1) ZAKŁADKA (4) ZAMOTEK (1) ZAPROSZENIA (28) ZAWIADOMIENIE (1) ZAWIESZKA (2) ZAWIESZKA NA BUTELKĘ (2) ze zdjęciem (1)

16 października 2013

MOJE PIERWSZE CANDY :)))

Dzisiaj zapraszam Was na moje pierwsze Candy... :)))
Lubię brać udział w takich zabawach, więc postanowiłam sama coś przygotować :)))
Zestaw zawiera wykonane przeze mnie przedmioty:
1. KOLOROWE, DREWNIANE KORALE na woskowanym sznurku
2. BRANSOLETKĘ ze sznurków z łańcuszkiem do regulacji
3. BROSZKĘ WuZetkę wykonaną z filcu
4. NASZYJNIK w kolorach jesiennych - wykonany z satyny...
 
Candy rozpoczyna się dzisiaj 16 października i skończy się za miesiąc 16 listopada w moje urodziny :))
 
Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy...
 
Zasady są proste:
* na swoim blogu na pasku bocznym umieść poniższe zdjęcie z linkiem zwrotnym
* zostaw pod tym postem jeden komentarz w którym wyrazisz chęć wzięcia udziału w candy
* w zabawie mogą brać tylko osoby, które mieszkają na terenie Polski
 

26 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza:) Może mi się poszczęści. Raz byłam ostatnia i udało się:) A biżuteria jest super!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te piękne rzeczy. Mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chętnie wezmę udział w Twoim Candy. Będzie mi miło, jeśli Ty wezmiesz w moim..Serdecznie Cię zapraszam:))) Trzymam kciuki i liczę na łaskawy los:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedłużam kolejke i zapraszam również na moje candy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej zachwyca ta piękna tęczowa branzoletka. Miło by było mieć taką na dłoni podczas szaro burych jesiennych dni;) Przypominałaby mi lato i słońce:) Oczywiście wyrażam chęć udziału w candy. Banerek widnieje już na moim pasku bocznym http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się piszę na te jesienne kolorki, piękne twory

    OdpowiedzUsuń
  7. ptzepiękne barwy! :) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzooo chętnie się zapisuję po Twoje piękności i z niecierpliwością czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez piekne zapisuje sie z przyjemnoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Baner na blogu: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności przygotowałaś, kuszą oj kuszą ;) mnie szczególnie bransoletka :) no i widzę, że obie listopadowe skorpiony jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie staję w kolejce po te kolory :) Pozdrawiam serdecznie :)
    http://bormisdbr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna biżuteria, mnie tez bransoletka najbardziej przypadła do serca ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenty rozdajesz w swoje urodziny. Zgłaszam się z przyjemnością do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również staję w kolejce po biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w Twoim candy :) i zapraszam Cię na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do zabawy :) Zapraszam też na moje Candy. Banerek i rozdawajka na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszych urodzin :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do dodania następnym razem zabawy na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawienie komentarza :)))